יום שישי, 30 במרץ 2012

למה הומואים מתכוונים כשהם אומרים "עכשיו"

כשהומואים מתחילים אחד עם השני (בד"כ באינטרנט) יש להם שפה מיוחדת. "דיסקרטי" אומר שאתה בארון. "ממוקם" אומר שאפשר אצלך. "נקי" אומר שאין לך איידס. כאילו זה איזה כתם שמנגבים עם מפית. ולפעמים עולה השאלה "מחפש לעכשיו?". זה קיצור להגיד "אנחנו הולכים להזדיין בשעה הקרובה או שאתה מבזבז לי את הזמן?"

השאלה הזאת יכולה להיות הדבר הראשון שיגידו לך, או אחרי כמה בירורים קצרים ("אתה עם אוטו?") אבל היא כמעט תמיד תבוא לפני שהבחור ישאל איך קוראים לך. הוא כנראה לא ישאל איך קוראים לך, כי להומו ש"מחפש לעכשיו" בדרך כלל לא איכפת איך קוראים לך.

מה זה אומר "מחפש לעכשיו"? זה אומר שהוא רוצה סקס. עכשיו. אבל זה לא שמישהו מחפש סקס ליום שלישי בשש וחצי (כאילו, לפעמים כן, אבל עזבו את זה עכשיו), אלא שזה כל מה שמעניין אותו כרגע. אז הבהרנו מה זאת אומרת "מחפש לעכשיו" אבל אז יש תעלומה אחרת: מה מחפשים האנשים שלא "מחפשים לעכשיו"? או בעצם מי הם אותם אלו ש"מחפשים לאחר כך"?

הם אלה שמעכבים את הסקס. שלא תבינו לא נכון, הם רוצים סקס. כולם רוצים סקס. גם אני, גם עכשיו. אבל הם רוצים גם דברים מיותרים כמו לשתות קפה ביחד, לדבר חמש דקות או להחליף שמות. אולי הם רוצים אפילו שני דייטים שלמים לפני. לא. זה לא מתאים. אלה דברים שצריכים לבוא אחר כך. יש כאן אנשים שמחפשים לעכשיו, אל תבלבלו אותם עם שמות.

ב"אטרף" (הפייסבוק של ההומואים, זוכרים?) לקחו את זה צעד אחד קדימה. על מנת להקל על הניווט בין שלל ההומואים באתר כל אחד יכול לתייג את עצמו במספר תגיות קבועות מראש. למשל "שרירי" "שחום" (ומפתיע איך פתאום כולם שחומים ושריריים) ובין היתר גם "מחפש לעכשיו". זה כבר קצת הזוי. מישהו יכול "לחפש לעכשיו" עכשיו. אבל מה זה אומר שאתה מתוייג ככה? איך אתה מחפש לעכשיו כשאתה מתקלח? כשאתה בעבודה? כשאתה ישן? ה"עכשיו" הפך ממצב רוח רגעי להצהרה. אל תטרח לשלוח לו הודעה אם מעניינים אותך דברים שלא קשורים ל"עכשיו". מה שמעניין זה מה שקשור ל"עכשיו" ומבחינתו יש רק דבר אחד שקשור ל"עכשיו". גם כשהוא מבקר את סבתא שלו.

ואם זה נשמע לכם הזוי, מה תגידו על זה שהאתר מאפשר לכם לסמן באופן קבוע שאתם "אחרי מסיבה"?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה