יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

תודה. או: איך כותבים דברים בלי ציניות ומרמור?

גליון "מכוער" של האף כבר ירד לדפוס. אני אתן לו להסתובב קצת ברחובות ובאתר האף ואז אעלה אותו פה. אני בטוח שהרשת כולה על קוצים.

אבל עד שהוא יצא אני עוצר לרגע להגיד משהו:

תודה לכם, קוראים יקרים.


בזמן האחרון קיבלתי מכם כמה וכמה מיילים. אני מבטיח להשיב לכולם בהקדם אבל המקבץ של כמה ביחד עשה לי חשק להודות גם לקוראים כגוף אחד.

לא תמיד קל לי לכתוב. לפעמים אין כוח. הרבה פעמים אני קורא משהו שכתבתי ורגע לפני שאני לוחץ על "פרסם" אני שואל את עצמי "את מי זה מעניין בכלל?".

וכל מייל כזה, כל תגובה, ואפילו כל קורא שאני רואה שנכנס (גוגל נותן כלים קצת פסיכים לעקוב אחרי כמה אנשים קוראים את הבלוג שלך, קשה לא לפתח אובססיה לזה), כל אלה הם מה שגורמים לי ללחוץ בסוף על "פרסם".

אז תודה.

נתראה בגליון מכוער.

גד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה