יום רביעי, 4 ביולי 2012

הילד הרע שבי מגיע לטוויטר!

זה מצדיק פוסט? למי איכפת. זה הבלוג שלי ואני אעשה פה מה שאני רוצה.
אם אתם רוצים לקרוא את השטויות שאני פולט גם באופן סדיר ולא רק באופן מרוכז מדי כמה ימים, חפשו אותי בטוויטר! thebadboyinme או תחת gad goldberd.

אגב, גד גולדברג הוא לא שמי האמיתי (כן, זה מכוון אליך, בחור תמהוני שפנה למערכת ה"אף" בשאלה "מי זה גד?"), אבל מי שיגלה מה מקור השם הבדוי יקבל ממני המון הערכה. רמז: זה לא שם של מישהו אמיתי, אבל השם הפרטי ושם המשפחה קשורים קשר הדוק זה לזה. (ניחושים תשלחו למייל, תשאירו לאחרים סיכוי).

טור בנושא ההומו הרע כבר מופיע בגליון "רע" של האף ברחובות ובאתר. קחו עוד יום-יומיים למצוא אותו שם, ובקרוב יעלה גם פה. אל תשכחו לגלות קודם מי הוא ההומו הטוב.

עד אז,
בשובבות
גד.

2 תגובות:

  1. אני מאד נהנה מקריאת הבלוג שלך ואני יודע מה מקור השם הבדוי.. חבל שאין לי מושג איך לשלוח לך מייל

    השבמחק